فروشگاه اسلیمینگ

فروش محصولات لاغری و کپسول های لاغری اسلیمینگ

فروشگاه اسلیمینگ

فروش محصولات لاغری و کپسول های لاغری اسلیمینگ

هیدروکسی کات پروکنیکال

هیدروکسی کات پروکنیکال

 

1- کاهش وزن با فرمول پیشرفته 

2- افزایش انرژی برای تمرین

3- افزایش متابولیسم ( چربی سوزی)

 

با استفاده از عنصر اصلی canephora robusta در فرمول هیدروکسی کات پروکنیلیکال در مدت 60 روز حدود 6 کیلو بصورت ثابت وزن کم کنید . با رعایت کردن یک رژیم کم کالری محققان دریافتند که استفاده از مکمل چربی سوز  هیدروکسی کات پروکنیکال در 8 هفته می تواند تمام چربی های اضافه بدن شما را از بین برده و به تناسب اندام ایدآل برساند ، به همین دلیل قدیمی ترین محصول شرکت  هیدروکسی کات به عنوان پر فروشترین محصول این شرکت هم محسوب شده و طرفداران زیادی هم در ایران و هم در آمریکا دارد .

نسخه قدیمی این چربی سوز  هیدروکسی کاتادونس بود که دیگر تولید نمی شود و  هیدروکسی کات پروکلینیکال جایگزین آن شده است . ادونس به معنی پبشرفته و پروکلینیکال به معنی نسخه بالینی یا تکمیل کننده است . 

نسخه  هیدروکسی کات پروکلینیکال از کافین خشک caffeine anhydrous با فرمولاسیون 1,3,7-trimethylxanthine استفاده می کند که به شدت در افزایش  و  تابولیسم و انرژی بدن تاثیر گذار است و خاصیت چربی سوزی این مکمل را افزایش میدهد . بدن شما را در باشگاه مانند یک شعله می سوزاند و چربی ها را از بین میبرد .

 

آقای برایان یکی از افرادی است که با استفاده از این  هیدروکسی کات پروکنیلیکال و برنامه غذایی کم کالری در مدت 8 هفته توانسته تغییرات بسیار مشهودی در بدن خود ایجاد کند که شما هم در تصویر میبینید . این تصویر توسط شرکت سازنده ( هیدروکسی کات) منتشر شده است . البته باید اشاره کنم که بعضی ها فکر می کنند فقط استفاده از  هیدروکسی کات کافی است اما این موضوع اشتباه است و در درجه اول رعایت کردن رژیم کم کالری عامل موفقیت ورزشکاران برای رسیدن به هدف چربی سوزی و حذف چربی های تمام بدنشان است .

 

نکته : 

1- جهت خرید این محصول به لینک » خرید هیدروکسی کات مراجعه کنید .

2- جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از روش مصرف به لینک زیر مراجعه کنید.

هیدروکسی کات پروکنیلیکال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.